Reklama firmy jest kluczowa dla jej rozwoju i sukcesu. Poprzez odpowiednie promowanie swojego biznesu, firma może zwiększyć swoją widoczność, zdobyć nowych klientów i zwiększyć swoje przychody. InPost już od dawna nie jest jedynie firmą kurierską. Cały czas poszerza swoją działalność o nowe usługi. Teraz przedsiębiorstwa przy pomocy tego popularnego przewoźnika mogą korzystać z licznych sposobów na akcje marketingowe. Jak prezentuje się oferta InPost w tym aspekcie?

Reklama online z InPost

Szeroki zakres usług marketingowych InPost zajmuje reklama internetowa. Firma proponuje reklamy banerowe na swojej oficjalnej stronie oraz w usłudze Manager Paczek. Poza tym można skorzystać również z powiadomień push w aplikacji InPost Mobile. Oprogramowanie służy do nadawania i odbierania przesyłek, a korzysta z niego kilka milionów użytkowników.

Ciekawą opcją docierania do nowych klientów jest newsletter. E-mail marketing wciąż działa i ma się naprawdę świetnie! Firma InPost proponuje wysyłkę e-maili w formie newslettera do swoich subskrybentów. Co ważne, akcje marketingowe w internecie mają tę przewagę nad outdoorowymi, że nie dotyczą ich żadne bariery terytorialne.

Reklama online to rozwiązanie szczególnie polecane właścicielom sklepów internetowych i firm usługowych, dla których dany obszar działania nie stanowi żadnego ograniczenia. Dotyczy to m.in. branży eventowej czy informatycznej, które mogą działać zdalnie lub ich przedstawiciele chętnie podróżują po całej Polsce np. po to, by uświetnić swoją muzyką jakąś uroczystość.

Aby reklama firmy była skuteczna, najlepiej docierać do odbiorców w kilku różnych kanałach, zarówno online, jak i offline. A jak wygląda reklama zewnętrzna z InPost?

Reklama outdoor – oferta InPost

Poza szeroko rozwiniętym marketingiem online InPost ma do zaoferowania również sporo działań outdoorowych. Ciekawą opcję stanowi oklejanie urządzeń Paczkomat® materiałami promocyjnymi różnych marek. To sposób na reklamę wielkoformatową od kilku aż do kilkudziesięciu metrów kwadratowych. Zajmuje ona co najmniej cztery kolumny skrytek, ale istnieje opcja oklejenia całego automatu!

Gdy dane przedsiębiorstwo decyduje się na tę formę promocji, może liczyć w pełni na firmę InPost. To ona odpowiada za montaż i demontaż, a także dobór odpowiednich materiałów, które będą odporne na działanie czynników atmosferycznych. Warto pamiętać, że maszyny są zawsze oświetlone, więc treści będą dobrze widoczne przez całą dobę.

To jeszcze nie wszystko! Na urządzeniach Paczkomat, jak wiadomo, znajdują się również ekrany, a na nich też wyświetla się reklamy firm. Da się opublikować statyczne obrazy na minimum 100 maszynach. InPost pozwala na pojawienie się ich w trzech momentach użytkowania:

  • na ekranie powitalnym,
  • na ekranie autoryzacyjnym,
  • na ekranie pożegnalnym.

Przedsiębiorcy zajmujący się dystrybucją produktów mogą skorzystać jeszcze z samplingu produktu. InPost w tym zakresie oferuje wykupienie usługi wkładania próbek czy gratisów do automatów Paczkomat. To doskonałe rozwiązanie np. dla firm kosmetycznych czy z branży spożywczej, ale też dla wszystkich, które widzą potencjał tego typu reklamy.

Niektóre marki decydują się na połączenie kilku sposobów promocji, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe. Umieszczają one zarówno materiały promocyjne w skrytkach, jak i naklejki promujące na drzwiczkach maszyn. Takie rozwiązanie to gwarancja, że każda osoba odbierająca paczkę zwróci uwagę na daną firmę i prawdopodobnie zapamięta ją na dłużej, co w marketingu ma ogromne znaczenie.

Który sposób promocji swojego sklepu, produktów czy usług wybrać?

Aby zdecydować się na właściwy sposób promocji swojej marki, warto najpierw określić zakres swoich działań. Jeśli przedsiębiorcy zależy na lokalnej kampanii, może zdecydować się np. jedynie na oklejenie maszyn w swoim regionie. Jeśli promocja ma mieć zasięg ogólnokrajowy, należałoby pomyśleć o marketingu internetowym i skorzystać z banerów na stronie InPost lub powiadomień push w aplikacji mobilnej.

Marki, które chcą zaistnieć na rynku sprzedażowym czy wypromować swój nowy produkt, powinny zastanowić się nad samplingiem towarów w skrytkach. Pozwoli im to dotrzeć do zróżnicowanej grupy odbiorców, którzy korzystają z e-commerce i odbierają swoje zamówienia z urządzeń Paczkomat w całej Polsce. Gdy dysponuje się większym budżetem, można zdecydować się na wielotorową kampanię z wykorzystaniem wszystkich źródeł. Wszystkie kwestie najlepiej omówić bezpośrednio ze specjalistami z InPost, którzy pomogą dobrać idealne rozwiązanie.

Zastanów się nad tym, w jaki sposób chcesz docierać do nowych klientów lub poproś o pomoc specjalistów InPost. Wypełnij formularz kontaktowy, który znajdziesz pod adresem inpost.pl/reklama i rozpocznij kampanię, która pomoże Ci w budowaniu silnej pozycji na rynku!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzynaście − pięć =

Poprzedni wpis Deweloper – Wszystko, co Musisz Wiedzieć o Współczesnym Rynku Nieruchomości
Następny wpis Czym jest księga przychodów i rozchodów?