Robienie zakupów to codzienność współczesnych ludzi – a miejscem, w którym można zgromadzić wszystkie potrzebne rzeczy, jest rynek konsumencki. To umowna przestrzeń, obecnie częściowo wirtualna, ponieważ poszukiwanie konkretnych artykułów prowadzi się nie tylko podczas spaceru przez centrum handlowe, ale także dzięki przeglądaniu stron internetowych. Dostępnych możliwości jest jednak tak wiele, że w pewnym momencie pojawia się moment, w którym trzeba zdecydować, z czyjej oferty skorzystać. Co pomaga w dokonaniu wyboru między poszczególnymi producentami?

W jaki sposób brand wpływa na zachowania konsumentów?

Poruszając się w jakiejkolwiek branży sprzedażowej, choćby ze słyszenia zna się wiodące marki – firmy, które najbardziej przykładają się do reklamowania swojej działalności albo te nazwy handlowe, które są na ustach wszystkich z powodu wysokiej, sprawdzonej jakości świadczonych usług. Popularne hasła reklamowe z pewnością zapadają w pamięć – jednak jeszcze lepiej pamięta się o firmie, której zawdzięcza się bardzo dobre, godne zaufania produkty. Właśnie dlatego warto zwracać uwagę na to, co mówią osoby, które skorzystały z ofert danej marki – albo śledzić jej notowania wśród branżowych specjalistów.

Zabi to brand, który doskonale znają konsumenci regularnie rozglądający się za kółkami jezdnymi. W ciągu ponad 30 lat firma wyrobiła sobie mocną pozycję na rynku konsumenckim – stała się znana z tego, że swoim klientom oferuje bardzo szeroki asortyment produktów. To zarówno kółka, jak i rolki jezdne wykonane z rozmaitych tworzyw (zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych), ale też elementy niezbędne do konstruowania bram przesuwnych. Początki firmy wiążą się ze skromną działalnością ślusarską, założoną w 1990 roku – po 11 latach przekształcono ją w spółkę, znacząco poszerzając zakres usług. Ta tendencja, związana z ciągłym reagowaniem na zmieniające się realia rynku, towarzyszy firmie Zabi do dziś. Po latach funkcjonowania katalog jej produktów mieści się w kilkudziesięciu podkategoriach, a każda z nich jest wypełniona licznymi wariantami oferowanych rozwiązań. Co więcej, ta oferta dociera nie tylko do konsumentów z Polski, ale też do mieszkańców innych europejskich państw – utworzono już cztery oddziały zagraniczne, w Niemczech, Słowacji, Czechach i na Litwie.

O tym, że starania firmy przynoszą oczekiwane rezultaty, świadczy zarówno szerokie grono jej odbiorców, jak też nagrody i wyróżnienia, jakie marka otrzymuje regularnie od kliku lat. Została zaliczona do grona przedsiębiorstw, które dzięki swojemu dynamicznemu rozwojowi zasłużyły na tytuł „gazeli biznesu”. Przepis na ten sukces to umiejętne łączenie bogatego doświadczenia z zainteresowaniem najnowszymi technologiami i odkryciami. Marka Zabi polega między innymi na swoim nowoczesnym parku maszynowym, który jest na bieżąco modernizowany. To, co się w nim odbywa, także podlega nieustannym modyfikacjom – na przykład wówczas, gdy pracownicy spełniają indywidualne życzenia klientów i wypróbowują nowe pomysły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni wpis Jak bezpiecznie i sprawnie pozbyć się gruzu po remoncie?
automat Następny wpis Vending – czym właściwie jest?